Política de privacitat
Abril de 2024
INFINITYDEV, S.L. (d'ara endavant Prohousia), es compromet a protegir la privacitat dels usuaris que accedeixin a aquest web i/o qualsevol dels seus serveis. L'ús del web i/o de qualsevol dels serveis oferts per Prohousia implica l'acceptació per part de l'usuari de les disposicions contingudes en la present Política de Privacitat i que les seves dades personals siguin tractades tal com s'estipula en ella. Si us plau, tingueu en compte que tot i que hi pugui haver enllaços des de la nostra web a altres webs o xarxes socials, aquesta Política de Privacitat no s'aplica a les webs d'altres companyies o organitzacions a les quals el web estigui redirigit. Prohousia no controla el contingut de les webs de tercers, ni accepta cap responsabilitat pel contingut o les polítiques de privacitat d'aquestes webs.
Informació bàsica sobre el tractament de dades (Reglament (UE) 2016/679 i LO 3/2018)
Responsable del tractament | INFINITYDEV, S.L. NIF: B44974798 Pl. Jardí Enric Morera 2 17600 Figueres Email: [email protected] |
Finalitat del tractament | Gestionar els nostres serveis de publicació en línia d'anuncis immobiliaris. |
Legitimació |
|
Destinataris | Les dades no seran comunicades a tercers, excepte que ho exigeixi una Llei o sigui necessari per complir amb la finalitat del tractament. |
Drets de les persones | Els interessats tenen dret a exercir els drets d'accés, rectificació, limitació de tractament, supressió, portabilitat i oposició, enviant la seva sol·licitud a la nostra adreça. |
Termini de conservació de les dades | Mentre es mantingui la relació comercial o durant els anys necessaris per complir amb les obligacions legals. |
Reclamació | Els interessats poden dirigir-se a l'AEPD per presentar la reclamació que considerin oportuna. |
Informació addicional | Podeu consultar la informació addicional i detallada a continuació a les 'Preguntes sobre privacitat'. |
Preguntes sobre privacitat
En compliment del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, (RGPD), i la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD), us oferim la següent informació sobre el tractament de les vostres dades personals:
Qui és el responsable del tractament de les seves dades?
INFINITYDEV, S.L.
NIF: B44974798
Adreça: Pl. Jardí Enric Morera 2, Baixos, 17600 - Figueres
Email: [email protected]
Amb quina finalitat tractem les seves dades personals?
- Gestió de la publicació d'anuncis d'immobles en el Portal. El Portal utilitza les dades personals dels usuaris per proporcionar-los els serveis que han sol·licitat.
- Atenció i gestió de consultes i sol·licituds d'informació, prestant serveis d'atenció al client.
- Realització d'anàlisis estadístics per millorar els nostres serveis.
- Enviament de comunicacions comercials sobre serveis relacionats amb el sector immobiliari, prèviament amb el consentiment de l'usuari. El Portal pot utilitzar les dades personals dels usuaris per recomanar propietats que puguin ser del seu interès i per mostrar-los anuncis rellevants relacionats amb el sector immobiliari.
- Si ens envieu un currículum, tractarem les dades amb la finalitat de gestionar la base de CV per a la selecció de personal.
- Compliment d'obligacions legals. En aquest cas utilitzarem les dades personals dels usuaris per complir amb la llei i les regulacions aplicables.
- Finalment, amb l'objectiu de millorar la qualitat i rellevància dels nostres serveis, el Portal durà a terme una anàlisi general de les dades del seu ús. Aquesta anàlisi es centra en la identificació de patrons i preferències agregades dels usuaris, sense recollir informació personal identificable. La finalitat d'aquesta anàlisi és oferir serveis més especialitzats i atractius.
Quines dades tractem?
Per contactar amb nosaltres únicament necessitem el seu nom i dades de contacte, si bé en la prestació dels nostres serveis podem tractar les següents dades:
Dades identificatives:
- Nom i cognoms
- Document d'identitat (DNI/passaport/NIE)
Dades de contacte:
- Número de telèfon
- Correu electrònic
- Domicili
Dades econòmiques:
- Dades bancàries
En el cas de persones interessades en treballar amb nosaltres:
Dades curriculars:
- Dades acadèmiques
- Experiència professional
Així mateix, també podem recollir les següents dades en l'ús de les nostres webs:
Dades de navegació en línia:
- Interaccions
- Clics
- Adreces IP
- Informació del navegador
Les dades són limitades, donat que únicament tractem les dades necessàries per a la prestació dels nostres serveis i la gestió de la nostra activitat.
Com hem obtingut les seves dades?
Les dades personals que tractem provenen del propi interessat. L'interessat garanteix que les dades personals facilitades són certes i es fa responsable de comunicar qualsevol modificació d'aquestes. Les dades que estiguin marcats amb un asterisc seran obligatòries per poder-li oferir el servei sol·licitat.
Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?
- Per a la gestió de la relació contractual amb l'interessat, basarem el tractament de les dades en l'execució del contracte o en el marc de la relació precontractual.
- En la resposta a les sol·licituds o consultes dels usuaris del nostre Portal, que encara no siguin clients, la legitimació serà el consentiment que l'interessat ens atorga per utilitzar les seves dades per respondre a la seva petició.
- La base legal per a la realització d'anàlisis estadístics es troba en el nostre interès legítim de millorar els nostres serveis i fer-los més eficients per a nosaltres, i per als nostres clients i usuaris.
- Per a l'enviament d'informació comercial basarem el tractament en el seu consentiment, encara que si ja és client nostre, podríem enviar-li informació sobre els nostres productes i serveis, proporcionant sempre un mitjà senzill i gratuït per donar-se de baixa, d'acord amb el que disposa l'article 21.2 de la Llei 34/2002, de 11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic.
- El tractament de les seves dades curriculars, quan contacti amb nosaltres per unir-se laboralment a la nostra organització, està legitimat per ser necessari per establir una relació precontractual.
- També realitzem tractaments de dades per obligació legal com pot ser el compliment d'obligacions tributàries.
- Finalment, el tractament de les dades agregades relacionades amb la navegació dels usuaris, s'empara en el nostre interès legítim de millorar la qualitat dels nostres serveis, enriquint i personalitzant l'experiència en el nostre Portal, oferint serveis més especialitzats i ajustats als interessos col·lectius dels nostres usuaris.
Els nostres serveis estan dirigits a persones majors d'edat. L'article 7 de la LO 3/2018, permet que els majors de 14 anys puguin atorgar el tractament de les seves dades, excepte en els supòsits en què la llei exigeixi l'assistència dels titulars de la pàtria potestat o tutela per a la celebració de l'acte o negoci jurídic en el qual es reculli el consentiment per al tractament, i sent els serveis que s'ofereixen en aquest web consisteixen en la publicació d'anuncis immobiliaris, no podran ser usuaris d'aquest Portal els menors de 16 anys, i en el cas de majors de 16 anys i menors de 18 anys, només ho podran ser si estan emancipats.
A quins destinataris se comunicaran les seves dades?
Les dades no seran comunicades a tercers, excepte que ho exigeixi una Llei o sigui necessari per complir amb la finalitat del tractament, com seria el cas de comunicació a proveïdors de serveis tecnològics encarregats del manteniment i funcionament del Portal.
Quant temps conservarem les seves dades?
- Les dades personals proporcionades es conservaran mentre sigui usuari dels nostres serveis o vulgui rebre informació, atès que pot oposar-se al tractament de les seves dades amb finalitats promocionals, quan ens les faciliti o en qualsevol moment posterior, comunicant-nos-ho al correu [email protected], i després, durant els terminis establerts per complir amb les nostres obligacions legals, que en el cas de documentació comptable i fiscal a efectes mercantils seran de 6 anys, de conformitat amb l'Art. 30 del Codi de Comerç, i a efectes fiscals seran de 4 anys, d'acord amb els articles 66 a 70 de la Llei General Tributària.
- En el cas dels currículums les dades es conservaran durant un any.
Quins són els seus drets quan ens facilita les seves dades?
- Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si estem tractant o no les seves dades personals.
- Els interessats tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com a sol·licitar la rectificació dels dades inexactes o, en el seu cas, sol·licitar la seva supressió quan, entre altres motius, les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir.
- En determinades circumstàncies els interessats podran sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades, en aquest cas únicament les conservarem per a l'exercici o la defensa de reclamacions.
- També, en determinades circumstàncies i per motius relacionats amb la seva situació particular, els interessats poden oposar-se al tractament de les seves dades. En aquest cas deixarem de tractar les dades, excepte per motius legítims imperiosos o per a l'exercici o la defensa de possibles reclamacions.
- Els interessats també tenen dret a la portabilitat de les seves dades.
- Tot interessat tindrà dret a no ser objecte d'una decisió basada únicament en el tractament automatitzat, incloent l'elaboració de perfils, que produeixi efectes jurídics en ell o l'afecti de manera significativa de manera similar.
- Finalment, els interessats tenen dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat de Control competent.
Com pot exercir els seus drets?
Enviant un escrit adjuntant una còpia d'un document que el identifiqui, a la nostra adreça física o l'electrònica.
Fem servir cookies?
Utilitzem cookies durant la navegació en la nostra web amb el consentiment de l'usuari. L'usuari pot configurar el seu navegador per ser avisat de la utilització de cookies i per evitar el seu ús. Si us plau, visiteu la nostra política de cookies.
Quines mesures de seguretat apliquem?
Apliquem les mesures de seguretat establertes en l'article 32 del RGPD, per tant, hem adoptat les mesures de seguretat necessàries per garantir un nivell de seguretat adequat al risc del tractament de dades que realitzem, amb mecanismes que ens permeten garantir la confidencialitat, integritat, disponibilitat i resiliència permanent dels sistemes i serveis de tractament.
Algunes d'aquestes mesures són:
- Informació de les polítiques de tractament de dades al personal.
- Realització de còpies de seguretat periòdiques.
- Control d'accés a les dades.
- Processos de verificació, avaluació i valoració regulars.